Sunday 29 August 2010

taurus si pencinta setia






Ciri Positif
Orang yang lahir pada tarikh antara 21 April hingga 20 Mei dikatakan bernaung di bawah zodiak TAURUS, yang berlambang Lembu Jantan. Dengan yang demikian, Taurus mengutamakan kekayaan, ketinggian rohaniah, kaut daya rasa, kesetiaan, gemar berpeleseran, kesuburan, terlalu praktis, murah rezeki dan ketabahan .

Ciri Negatif
Walau bagaimana pun , ada kalanya Taurus bersikap terlalu kebendaan , terlalu mengongkong, keras hati , suka menurut rasa hati dan buntu fikiran .


Taurus sangat berhati – hati memilih kawan , sahabat lebih – lebih lagi kekasih , sehingga menjadi seorang yang sangat pemilih. Walau bagaimana pun , sebaik – baiksahaja mendapat pendamping yang serasi , Taurus akan menjaga perhubungan itu supaya tetap berpanjangan.

Taurus mudah mesra , setia pada kekasih , bersikap melindungi , tetapi sifat ini juga bermakna mengongkong. Taurus suka tinggal di rumah , suka menghabiskan masa bersama keluarga daripada berpeleseran. Pendamping yang diidamkan Taurus adalah seorang yang setia dan memberi perhatian penuh padanya . Ini bermakna Taurus sangat bergantung pada pasangannya.

CANCER ( 21 Jun – 20 Julai ) dan VIRGO ( 22 Ogos – 22 September ) adalah pasangan yang ideal bagi Taurus . Walau bagaimana pun, Taurus perlu berhati – hati apabila berpasangan dengan ARIES ( 21 Mac – 20 April ) atau GEMINI ( 21 Mei – 20 Jun) .

Cancer memang pendamping tepat bagi Taurus . Keperibadian Cancer yang matang dan tidak berubah – ubah sesuai dengan cita rasa Taurus . Lagi pun , Cancer mempunyai pandangan yang konservatif ( kolot ) seperti anda. Sikap Virgo yang tenang dan agak kolot juga sesuai bagi Taurus.

Pasangan Taurus – Aries mungkin tidak sesuai . Ini kerana , Aries bercita – cita tinggi, lincah dan terbuka berbanding dengan Taurus yang tenang tetapi matang . Gemini juga bukan pasangan ideal bagi Taurus . Sifat Gemini yang mudah berubah – ubah boleh menyebabkan Taurus mudah berasa kecewa.

(ps: gan caya sangat,syirik ni juz ske suki jek)

1 comment:

  1. hehehe..
    alaaa..kite x de jodoh la salee.....
    isk isk~
    hahak...pepe pun semoga salee b'temu ngn pasangn yg sesuai nnty....
    amin....

    ReplyDelete