Friday 3 September 2010

susah sgt kew nak SUKA saya??









salam cahya
penantian demi penantian
akhirnya nothing
saya byk berubah demi AWAK
saya cuma nak AWAK yakin gan saya
saya kalo dah ske n cinta seseorang saya akan setia
mengerti lah AWAK
cuma saya nak AWAK yakin gan saya
ttp kjadian semalam akan melunturkan perasaan AWAK kat saya kan
mngerti la bhawa mereka hnya bergurau sahaja
smlm AWAK x pndang saya pon
walhal AWAK disebelah saya
semasa AWAK memberi arahan
napew AWAK??
lenguh saya mencari n memerhati AWAK dari jauh
AWAK nmpk encem berbaju melayu kuning emas
saya igt lagi saya lalu dihadapan AWAK semasa hndak mngambil air ttp AWAK x pandang saya
AWAK toleh tempat lain
AWAK sedey hati saya
untuk pngetahuan AWAK majlis semalam mmg saya x nak g
ttp AWAK y suh kan
saya pergi gak
mengagahkan diri
AWAK xsusah kalo AWAK hndak suka saya
y paling penting AWAK yakin gan saya
AWAK AWAK AWAK
susah sgt kew nak SUKA saya???????????

No comments:

Post a Comment